خِرس شدیم !

خِرس شدیم !

وَلی بُزرگ نَه ^_^
خِرس شدیم !

خِرس شدیم !

وَلی بُزرگ نَه ^_^

دیدی که می رفتم -__-

از جلوی چشمات رد شدم...

رفتم !

گذشتم از کنارت !

ولی تو !!!

ولی تو با دیگری... خوش بودی !

خنده رو لبات بود هر چند نگاهت...

نگاهت به من بود...

چطور تونستی ؟ چطور اینو خواستی ؟

می تونستی بیای... می تونستی پا به پام بیای ولی نخواستی !

پا گذاشتی جای پاهاش... چه ساده از من گذشتی و موندی باهاش !

آره اون موهاش هایلایته ! آره قدش بلند تره...

آره اون باربیه... :/ تُمبونش تنگ تره... :/

ولی منم... منم که کچل نبودم از اول !

یادت رفته بلوندیامو ؟

یادت رفته ؟ لَـوندیامو O____O

یادت رفته ؟

همینکه کچل شدم رفتی ؟

بیا ببین تو هیژده سالگی موهام از غمت سفید شده :/

بیا ببین...

آره تو نخواستی بمونم...

تو اعتنا نکردی...

ولی  من نشستم سر راهتون !

سرِ راهِ دونفره رفتنتون !

میتونستم برم... ولی نشستم به پات !

آره نشستم به پات :دی

^______^


#اولین_بار

#شهید_بخارایی

#درآرو_بستن_نذاشتن_برسیم_ما_به_هم

#کانگورو :/

فقط به عشقِ تو

سپی زرشکی کردم قالبِ وبلاگمونو :)))

فقط واسه اینکه به موهای پریشونِ رنگِ شبت بیاد :دی

^___^

من و عشقم -___-

اومدم بگم رِل زدم ://///

[اینم]  سندش

تا کور شود آن که نتواند دید ×_×

اِهِم

حرف تازه ای نیست -__-

اومدم بگم زنده ایم :/

به لطف حق تعالی ^-^