خِرس شدیم !

خِرس شدیم !

وَلی بُزرگ نَه ^_^
خِرس شدیم !

خِرس شدیم !

وَلی بُزرگ نَه ^_^

گرگ و میش

انگار غم کل عالمو ریختن تو دلم ...

...

سلام به وبلاگ قدیمیمون !!

حالت چطوره؟؟

حال ما که تعریفی نداره :))

امسال وبلاگمون 5 ساله شده !!

حتی فکرشم نمیکردم انقدر گذشته باشه

نمیدونم چه داستانی پشتشه:

هر سال که بزرگتر میشیم بجای اینکه شادتر باشیم 

غمگینتر و غصه دار تر میشیم ...

تو کل عمرم 

دلم به اندازه این روزا خسته و شکسته و پیر نشده بود ...

از زمین و آسمون داره میباره :

اتفاقای باورنکردنی 

حرفای تلخ ...

زخم

خشم 

فریاد

درد

خون 

و آخر سر ، مرگ 

مرگ 

مرگ

مرگ

یه تعداد جسمشون مرده

یه تعداد روح و قلبشون


 تو مپندار که در فکر تنم          نگران سرطان وطنم

             او که بیدار شود ما همه نیز         من که بیدار شوم یک بدنم 

    وطنم از تن من خسته تر است        درک کن درد مرا از سخنم

      به تو سوگند که از غصه خویش      لحظه ای پیش تو من دم نزنم