خِرس شدیم !

خِرس شدیم !

وَلی بُزرگ نَه ^_^
خِرس شدیم !

خِرس شدیم !

وَلی بُزرگ نَه ^_^

پروآنه ها

شال و کلاه کن آسمون خیسه
چترتوا واکن گریه بارونه
حال و هوای برگ ریزون چشمامو
پاییزم نمیدونه
پروانه ها وقتی که می سوختن
تقدیرتو دوختن به تقدیرم
هر وخ دلت می گیره می سوزم
هر وخ دلت می سوزه می میرم
خیلی دلم گیره خیلی گرفتارم
دوس داشتنت خوبه خیلی دوست دارم
محبوب من چشمات به من میگن
روز جدایی خیلی نزدیکه
می ری نمی دونی که دور از تو
دنیام چقد غمگین و تاریکه
دنیای من تاریک و غمگینه
بار جدایی خیلی سنگینه
هر کس که از حالم خبر داره
از شونه هام این بارو برداره ...

شیشه خاکی...

دلمون شده مثل شیشه خاکی پنجره

 بارونم که بهش میزنه 

تمیز نمیشه

لکه دار میشه...

.

.

.

اگ نتونیم این لکه هارو پاک کنیم 

تا همیشه رو دلمون میمونه.

دلتنگی❤

- دلم برات تنگ شده...❤

+ واااااای

سپیده باورت میشه ؟

قبل از اینکه پیامتو ببینم 

یک ساعت

یک ساعت و نیم پیش

تو پذیرایى نشسته بودم

دقیقا داشتم به همین فکر میکردم 

که دلم برات تنگ شده و

بیام این پیامو بهت بدم !!!

دل به دل راه داره همینه دیگه ؟

دل منم برات تنگ شده ... ❤️

یه عالمههههه...

از طرف سپی !

رفیق خودم

یه سال گذشت و بودن تو یکی از قشنگترین خاطرات این سال بود برام

بمونی همیشه برام

امیدوارم امسال کلی اتفاقای خوب برات بیوفته

سال نو مباااااارک رفیق جانم ♥

برای سپی

یه سال دیگه گذشت .

365 روز دیگه با هم بودیم !

درسته که هر روز همدیگرو ندیدیم ،

هر روز با هم حرف نزدیم و بیرون نرفتیم ...

اما هر روز به یاد هم بودیم ،

حداقل برای من ، که اینطور بوده ...

الان ،

چیزایی که باعث میشن یادت بیوفتم بیشتر شدن

در مورد چیزایی که دوس داری بیشتر میدونم و

تقریبا از بیشتر چیزایی که ممکنه ناراحتت کنن خبر دارم ...

الان ،

یک سال دیگه به قدمت دوستیمون اضافه شده .

و یک سالِ دیگه به عمرِ وبلاگمون ...

نمیدونم روزای بعد قراره چطور باشن

اما روزای قبل، دستِ کم اوناییشون که با تو سپری شد

برام به نوع خودشون بهترین بودن .

چیزای زیادی هست که برات میخوام ، از ته دل و صادقانه .

چیزای زیادی ام هست که برای جمع دونفرمون  آرزو میکنم ،

اتفاقاتی که امیدوارم وقتی میوفتن ، با همدیگه بهشون لبخند بزنیم ...

برای سالی که میاد کلی خاطره میخوام ! کلی خاطره ، که با همدیگه بسازیم و

اینجا ثبتشون کنیم ...!

دوستت دارم ...

و هر روزی که میگذره این دوست داشتن بیشتر میشه .

و نهایتا لفظی که فقط به تو میشه نسبت داد

بمون برام "رفیق"

#♥