خِرس شدیم !

خِرس شدیم !

وَلی بُزرگ نَه ^_^
خِرس شدیم !

خِرس شدیم !

وَلی بُزرگ نَه ^_^

(:(

فکر کنم خیلی وقته اینجا چیزی نگفتم :)

حرف زیاده

ولی  گفتنی نیست

حرف دِله 

حرفام ،احساساتم،خشمم تو نگفتنی ترین حالت ممکنه

 یه چیزایی هست 

من احساسشون میکنم 

ولی انگار نیست،پوچه،هیچه،بی ارزشه


شاید اون میتونست دلگرمم کنه 

برای یه لحظه به خودم فکر کردم که ممکنه یخ قلبم باز بشه

ولی به الان که نگاه میکنم 

میبینم همش خیال بوده 

مثل بقیه خیال ها...

.

.

.

ما هنوز قرنطینه ایم 

شقایق بانو دلش شکسته از یه موفرفریِ کوچولو 

که قبلا خیلی رفیقش بوده الان توسط یه جادوگر 

به ظاهر مهربون که قدشم درازه جادو شده 

و این رفیق کوچولوی مارو ناراحت کرده

عب ندااااره بابا،آدما همینن دیگ

این و خیلی چیزای دیگ باعث شدن تا 

شقایق تمام کلاسای مجازی رو به ب.ا.س.ن مبارکش 

بگیره و تو هیچکدوم شرکت نکنه

الانم که خبردار شدم احتمال داره کلا امتحان پایانترم نده

و یه مدت بی خیال درس و دانشگاه بشه 

خودش که میگه

از چیزی عقب نمیوفته 

آره راست میگه از چیزی عقب نمیوفته 

ولی قراره من تنها تر شم 

تِرما که جابجا بشه دیگ کلاسی باهم نداریم :)

راس میگه  اگ نیاد یه تِرمو، اتفاق خاصی نمیوفته

چه اهمیتی داره

من که عادت دارم به تنهایی:)))

در عوض تو تنهایی و خلوت ،خودشو پیدا میکنه

امیدوارم اینطوری بشه تا دیگ ناراحت نباشه:)))


منم این وسط خودمو با فیلمای آموزش مجازی دانشگا 

خفه کردم و دارم زور میزنم ازشون یه راه فرار برای خودم  درست کنم ....

.

.

.

شقایق و اهل منزل و اهل اون یکی منزل که مهرانه 

همگی  هفته پیش شمال بودن 

از تفریحات سالم شقایق و مهران نگم دیگ

بگم؟

تو تاریکی با نور گوشی کمین کردن که یه سوسک قررمزززز 

بگیرن، بکشن

انواع حشرات (حشرات که میگم یاد اون یکی کلمه میوفتم)

رو پیدا کردن و کشتن  

خونشونم به رسم یادگاری مالیدن به در و دیوار 

از قابلیت ها و مهارت های مهران و مهدی در زمینه 

گرفتن مگس رو هوا و تکون دادنش و پرت کردنش نگم براتون 

که گفتم

منم این وسط یه دو باری به شقایق زنگیدم 

که مساوی شد با لِه شدن شونه های شقایق توسط مهران

.

.

.

اون وسط مسطا یه درگیری و ناراحتیم پیش اومد 

که هرچند تلخ بود 

ولی حداقل شقایق یکم خالی شد 

و اینکه 

من ممنونم که دوسَم داری

که رفیقمی 

که تا الآن بودی

منم دوسِت دارم ولی جنس دوست داشتنم گفتنی نیست

شاید حس کردنیه 

امیدوارم تا حالا حسش کرده باشی❤