خِرس شدیم !

خِرس شدیم !

وَلی بُزرگ نَه ^_^
خِرس شدیم !

خِرس شدیم !

وَلی بُزرگ نَه ^_^

کلاه گیس

شقایق دو کلوم با دُخمَلت حرف دارم
+شقایق | 11/آذر/99  : "دخملم؟! کدوم دخمل؟!!!
من گورم کجا بود که کفن داشته باشم سپی آخه"

" ببین خاله قربونت شه

یه خانومه هست تو فامیل

زن یکی از افراد مورد علاقه مامانته

مامانتم که میشناسی همیشههههههه

چِش بازارو در میاره

(منو نگا نکن اینجوری دربارش حرف میزنمااااا

تو حق نداری اینجوری باش حرف بزنی)

جونم برات بگه که

من و مامانت یه کلاه گیس بهش بدهکاریم

فعلا خودمون نمیتونیم کلاه گیسشو بهش بدیم

ولی تو تو این مراسمااااا

یه کلاه گیس براش کادو ببر

ببین گلم فرقی نمیکنه از چه پشمی باشه

دقت کن !!!

اصلااااا فرقی نداره پشمش

هر پشمی باشه از سرشم زیاده

قربون دستت

خوشحالمون میکنی با این کارت

میبوسمت"

شرح حالمون

سلام سلام 

همگی سلام 

آقاا ننداز گردن منِ بیچاره

یه ساعته دارم فِک میکنم چی بنویسم 

این وضعیت برا هیشکی اعصاب نذاشته:/

ما همچنان تو قرنطینه هستیم 

و من فقط گاهی 

به خودم زحمت میدم تا دم پنجره برم 

ولی خبر خوب اینِ که 

قراره رفیق گیس فرفریم بیاااااد خونمون:)))

از این بابت قر تو کمرم فراووونه 

فقط نمیدونم کوجا بریززززم 

همینجا همینجا

همینجا؟


تو اطرافمون هیچ رِلی باقی نمونده 

به لطف خدا همه پر پر شدن 

اگر با توجه به حرفای شقایق،

دارید به من اشاره میکنید

که باید بگم

"رِل ماله بچه سوسولاس

ما رل نمیزنیم خاطرخواه میشیم"

تامام.


دیگ اتفاق دیگ ای نیوفتاده 

شقایق اومدی خونمون 

بعد اینکه جلو پات یه لاما زدم زمین و

با موهاش اونکاریو کردیم که نباید 

یادت باشه 

دوتایی همینجا کلی حرف بزنیم 

و ثبت کنیمشون:)))